tirsdag 22. november 2011

Vi er i gang!

I dag var jeg nede på tomta med kamera for å ta litt bilder som jeg skulle dele her.
Etter å ha tatt noen flotte bilder fant jeg ut kamera prøvde å si meg noe: "no card"... Typisk meg!
Så jeg får prøve meg på fotografering igjen i morgen.
Nå er kjelleren ferdig forskalet og i dag ble det fylt med betong :=)
Planen videre er at forskalingen skal rives i morgen og deretter kommer "vannbåren varme - mannen" som skal bore etter vann og gjøre det han skal gjøre (dere forstår nok at jeg ikke har peiling!)
Så blir det forskaling og støping av gulv og 1 etasje. Vi er så heldig å ha forskalingssnekker i familien og han jobber virkelig på for oss nå.
Så utrolig kjekt å være i gang!!!

Bilder kommer forhåpentligvis snart :=)

1 kommentar:

  1. Såå kjekt! Dåkke e heldige!
    Glede meg til å følga prosessen og ikkje minst til å sjå resultatet : )

    SvarSlett