onsdag 2. november 2011

Å hjelpe meg!

I går hadde vi byggemøte og jeg kjenner jeg er litt småstressa! Utrolig så mange valg som må tas allerede nå! Alt fra takrenner til dører, vinduer, farge på hus, farge på tak... og så videre.. Selvfølgelig veldig kjekt og spennende, men jeg skulle gjerne hatt mer tid på meg til å utforske litt mer av hva som finnes. Har fått litt tid på meg til å bestemme noen ting heldigvis, men må få avklart så fort som mulig. Så her er det valgets kvaler, og mannen er ikke mye til hjelp, han sier at jeg får bestemme. Noen tenker nok at det er helt fantastisk, men jeg skulle gjerne hatt litt hjelp med avgjørelsene!
Byggesettet kommer i uke 1, så nå er det bare å få gjort klart alt til nyttår når det gjelder utgraving og støyping. Hurra endelig er vi i gang!!!

1 kommentar:

  1. Kjenner til hjelp-og-jippi-følelsen:-) Dere er jo allerede komt langt om byggesettet kommer allerede i uke 1! Da er det begynt å opparbeide tomt allerede da? Takrenner har ikke vi begynt å tenke på enda... Vanvittig mye som skal vurdres og avgjøres - men jeg ser på det som luksus - vi er jo heldige som får ta del i denne delen av prosessen?!!

    Lykke til videre i allefall!!

    ... og takk for hyggelig kommentar hos meg!

    SvarSlett