torsdag 26. mai 2011

Husprosjekt!


Lite aktivitet fra min side, men det betyr ikke ar det ikke skjer ting på husfronten!
Har bare ventet med å fortelle da det har vært mye frem og tilbake de siste månedene.
Vi valgte å avslutte byggeprosjektet vi hadde startet med Urbanhus, dette av ulike årsaker.
Det var kjipt å plutselig være tilbake på start, men vi angrer ikke.
Vi kom raskt i kontakt med Ryfylke trelast, og fikk tegnet et hus som er helt perfekt for oss og våre behov!


Det blir et stort hus som har god boltreplass til både tenåringen vår og de to små.

Nå jobbes det med byggesøknad og vi gleder oss veldig til å endelig komme i gang med bygging. Merker veldig godt at vi har blitt en til i familien, selv om lille Emma ikke tar store plassen :=)

Trives hjemme i permisjon men dagene fyker!

Ha en fin dag dere som er innom :=)

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Spennende med ny byggesøknad, da!
    Tenker dere bir fornøyde med ryfylke trelast! Var Fjogstad hus som bygget for oss, men hadde vi gjort det igjen, er jeg temmelig sikker på at valget hadde falt på RT. Vet egentlig ikke helt hvorfor, men har en veldig god "følelse" for de:)

    Venter på svar fra ei som var interessert i kjolen.
    Men om hun ikke svarer, eller ikke vil ha den, tar jeg kontakt med deg!
    Jeg tok den på min yngste gutt, på 1.5, bare for å sjekke størrelsen.
    Hadde han vært jente, kunne jeg fint brukt den som vest:)

    Fin dag til deg!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Jeg har ikke hørt mer fra hun som ville ha kjolen.
    Så om du fortsatt vil ha den, kan du gi meg en lyd:)
    Satte prisen til 350,-
    Ha en fin kveld!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Jeg synes det er utrolig spennende å følge bloggen som driver med husbygging, og har veldig lyst til å legge meg til som følger her inne på bloggen din :) HUset deres blir kjempe fint! Gleder meg til å se det utvikle seg. Hilsen Vilde

    SvarSlett