lørdag 28. august 2010

Mens vi venter..--

Et minus med å gå gravid er at man må lukke øyene for alle de flotte høstklærne som nå er kommet..
Klarte ikke å dy meg og måtte likevel kikke litt i dag, det er jo så mye fint, spesielt nå når jeg ikke kan handle noe!
Hos ChillNorway kunne jeg fort blitt noen kroner fattigere, mye jeg falt for her;




Diamond Dress

Hele høstkolleksjonen til ChillNorway finnes her http://www.chillnorway.com

Odd Molly har alltid masse fint;

thumbthumbthumbthumbthumb


Men jeg får nok bare vente, kommer sikkert mye lekkert til våren også :)

Og det finnes nok å bruke penger på for tiden, vi venter jo også på å komme i gang med husbyggingen, mye spennende som skjer nå fremover!

Når det gjelder byggeprosjektet så venter vi nå på at tomta skal bli tinglyst. Etter det er i orden kan vi sende byggesøknad til kommunen. Så satser vi på at det går slag i slag fremover!

Jeg syns jeg er flink til å vente, de som kjenner meg vet at det normalt er noe jeg ikke er så god på.. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar