søndag 1. august 2010

HAY - en stor favoritt

Dansken og designeren Rolf Hay er en av mine favoritter og flere av hans møbler står høyt på min ønskeliste til det nye huset, som for eksempel; 

- Hee bar stoor

- Pinocchio Multi Colour



- Dot Steelcut - nydelige puter


I sommer var vi i Danmark og vi var innom en liten koselig nyåpnet butikk, Mardi moi, i Billund som hadde flere artikler fra Hay. Hadde vi hatt plass i bilen skulle jeg røsket med meg noe, vurderte å skvise inn et pinnocchio teppe, siden prisen var mye mer overkommelig her enn i Norge, men hverken bagasjerom eller takboks hadde ledig plass... 

Vi fikk imidlertid handlet noe i denne kjekke butikken, the flexi bath;

til vår lille som ventes i desember:)

Siden badet vårt hverken har badekar eller er stort nok til lagring av badestamp er denne stampen genial. Den foldes enkelt sammen etter bruk og kan lagres uten å ta for stor plass.

Den kommer i flere forskjellige farger, og der kom det et nytt vanskelig valg.. Siden vi ikke vet kjønnet til den lille fant jeg ut at hverken rosa eller lyseblå var det beste valget. Hvitt var litt kjedelig.. Valget falt derfor på rød, med blå kant; 


Gleder meg til den lille kommer og denne kan tas i bruk!

1 kommentar:

  1. Her var det mange godsaker ja :) Har også Pinocchio Multi Colour teppet på min ønskeliste - hehe. Og barstolene er råfine. Vilde

    SvarSlett